Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Ponožky v sandálech? Pořád ještě pánové?

Před nějakou dobou se u nás ve vsi konala pouť. Vyfasovala jsem dva své synovečky s představou, že pokud mi neodletí na labuti, nic hrůzného se nestane. A pak jsem ho uviděla. Muže okolo třicítky postávajícího u řetízkáče, v bílém tričku, krátkých khaki kapsáčích a v sandálech - S PONOŽKAMI!

Když pominu pomyslné módní peklo svátečního dne, zamýšlím se nad tím, kolikrát člověk musí něco slyšet, než to vezme na vědomí. Myslela jsem, že když se to omílá ve všech nejen módních rubrikách, v létě se to člověk dočte ve všech časopisech, poslouchá ve všech pořadech, že se prostě nemůže stát, aby si někdo ty slavné sandály s ponožkami nazul. A ono jo. V neděli mezi cukrovou vatou a balónkami tam stály a já z nich nemohla spustit oči.

                Nejde mi ani o pohoršení nad tím, že se mladý člověk neumí slušně obléknout, ale spíše nad ignorováním snad nejznámější dress code rady. Tím nechci říct, že se čeští muži neumějí hezky obléknout, znám spousty vkusně oblečených pánů. Možná se mně i líbí tato malá revoluce. Jenomže bohužel asi jen mně, nešlo si nevšimnout, že si oněch ponožek, všimlo více lidí.

                Když jsem prošla okolo dotyčného pána, v každé své ruce ručku jednoho z mně svěřených pouťových maniaků, řekla jsem jim: „ Kluci, až budete velcí, nenoste v sandálkách ponožky. Lidi si toho opravdu všímají.“ Oni hned na to odvětili: „ A proč teto?" Na to existuje jen jediná odpověď: „ Protože, se to prostě nenosí.“ Pětiletý na to: „ No a až budu mít puchýřek z toho, že nemám ponožky, to se nosí?“

                Tak to jsi mě dostal, chlapče. A všechny ty módní guru taky. Protože, kdybych se řídila dle tvých rad, neměla bych odřené nohy ze svých krásných nových lodiček, ke kterým by byla módní sebevražda vzít si punčochy.

                Trošku odlehčení od kauzy pana Ratha, který se objevuje všude kolem mně, toho jsem v ponožkách a sandálech ještě neviděla.

Autor: Iveta Kobylíková | úterý 22.5.2012 13:15 | karma článku: 24,17 | přečteno: 4367x
  • Další články autora

Iveta Kobylíková

Nekojím - no a co?

Už v těhotenství se ženy rozdělují na dva tábory budoucích matek. Buďto sjíždíte emimino od rána do večera nebo na něho náhodou zabloudíte, když hledáte odpověď na otázku typu - je normální přibrat kilo za měsíc?

14.5.2017 v 18:05 | Karma: 28,34 | Přečteno: 1417x | Diskuse| Ona

Iveta Kobylíková

Hrůza šestinedělí

Tak jo. Musím si to přiznat. Celé těhotenství jsem řešila jenom ono těhotenství a nejvíc ze všeho porod. Já srab od přírody jsem měla hrůzu z neznáme bolesti, která mě čeká. Výsledek?

27.4.2017 v 10:37 | Karma: 36,58 | Přečteno: 4553x | Diskuse| Ostatní

Iveta Kobylíková

Recenze: Hašler a dokonalé Divadlo Na Vinohradech - hanba vám!

Dlouho jsem váhala, ne co napsat, ale jak to slušně napsat. Tak krásný, smutný, poučný příběh o Karlu Hašlerovi byl zprzněn čímsi, co se snažilo o cosi, vtipným něco. Nechoďte na toto představení - hrůzou a zbytečností se mu vyrovná jen Zkrocení zlé ženy v ND.

7.4.2014 v 21:45 | Karma: 17,81 | Přečteno: 1856x | Diskuse| Kultura

Iveta Kobylíková

RECENZE: Naši furianti a Divadlo v Dlouhé

Zpoza rohu jeviště se řítil Miroslav Táborský s kbelíkem plným ledové vody. Už jsem čekala, že ho položí na podlahu v rámci hasičského tréninku hry. Blížil se až k okraji hlediště a za běhu kbelík vylil. Jak poznal kritika sedícího v 1. řadě?

1.11.2013 v 7:30 | Karma: 14,73 | Přečteno: 1206x | Diskuse| Kultura

Iveta Kobylíková

Koncert O.H. a jeho Melody Makers: Když Vás hudba pohladí

Hned při druhém songu jsem se přistihla, že zavírám oči. Nikoliv únavou, účelem bylo pouhé vychutnání si hudby, tak aby mě nerušily žádné okolní vjemy. Já jsem si totiž vychutnávala hudbu s velkým H, samou její podstatu - nerušenou zbytečnými slovy, gesty či i pohledem na kapelu. Pouze jsem zavřela oči a prožila naplno ten moment, kdy hrají mistři.

28.10.2013 v 22:17 | Karma: 17,34 | Přečteno: 574x | Diskuse| Kultura
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Podmínky míru musí určit Ukrajina, říká ministryně obrany Černochová

29. dubna 2024

Premium Ministryně obrany Jana Černochová (ODS) o sbírce na munici pro Ukrajinu, komunikaci náčelníka...

Vědmy jdou do akce. Mladé dronařky tvrdě cvičí a chystají se na Rusy

29. dubna 2024

Premium Ukrajina (od zpravodajů iDNES.cz) Válka na Ukrajině je v nemalé míře válkou dronů a technologií. Ukrajina, ale i Rusko je vyvíjejí,...

Americkou Oklahomu a okolní státy zasáhla série tornád. Úřady hlásí čtyři mrtvé

28. dubna 2024  22:16

Nejméně čtyři mrtvé si vyžádala série tornád, která od sobotního večera zasáhla Oklahomu. Podle...

Nikdy nekončící hrozba. Finsko si zvyká na nový vztah s Ruskem

28. dubna 2024  20:49

Ozbrojení finští pohraničníci na běžkách střeží východní část země, nejnovější a nejdelší hranici...

  • Počet článků 41
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1701x
„Psát pro kritiky se nevyplatí, stejně jako dávat přivonět ke květinám někomu, kdo má rýmu.“
— Anton Pavlovič Čechov

Seznam rubrik