Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JL

Tak já nejsem zrovna ten, který by asi mohl být objektivní, protože já Divadlo v Dlouhé považuji dlouhodobě za náš nejlepší soubor. Mně se od nich líbí snad všechno. Furianty jsem viděl asi před rokem - a nic nového, prostě skvělé představení. Jenom mě trošku udivilo, že se maličko podivujete, že hrajou jako tým a nemají touhu se zviditelňovat (necituji to úplně přesně), jenže na Dlouhé je charakteristické, že si na hvězdy nehrajou, a že ty jejich představení jsou bezvadným a sehraným týmovým dílem. Tam se ti herci prostě fantasticky doplňují a dělali to ve všech hrách, které jsem tam viděl. Já do toho divadla nechodím na Táborského, Vondráčka nebo Matejku, já tam chodím na celý soubor. Jen tak mimochodem - doporučil bych představení - Souborné dílo Williama Shakespeara ve 120 minutách - to je nářez, který stojí za to.

0 0
možnosti
Foto

Já se udivuji, jelikož jsem tam byla poprvé a to, že hrají jako tým, úplně obvyklé není :-) a děkuji Vám za doporučení hry. Iveta

0 0
možnosti
Foto

Sílou každé klasické hry je možnost jejího aktuálního výkladu.

0 0
možnosti
  • Počet článků 41
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1701x
„Psát pro kritiky se nevyplatí, stejně jako dávat přivonět ke květinám někomu, kdo má rýmu.“
— Anton Pavlovič Čechov

Seznam rubrik