Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

Přečetl jsem se zájmem i potěšením. Jsem rád, že zdůrazňujete subjektivnost svého soudu. Já bych vám spíše věřil. Ona i úspěšnost divadla Na Fidlovačce je trochu legenda jak vyargumentovaně dokázala jedna kritička. Určitě tu inscenaci už neuvidím a nelituji. Smrt Hašlera je hrozná tragedie a zkazit to by asi nedokázali ani na Vinohradech. Rád jsem vaši kritiku přečetl, je mi blízká a dost jí i věřím.R^

1 0
možnosti
VH

Topfer jako režisér a herec skutečně kamenného divadla je po Tvrdíkovi nejvýznamnější ukázkou, kam vedou stranické trafiky.

 Na Fidlovačce je (snad) dobrým ředitelem a přijatelným režisérem (a všude mizerným hercem). Že nebude stačit na nejlepší pražské divadlo bylo zřejmé od prvního okamžiku.  Ale šest let senátorství se mu vyplatilo dvakrát.

1 0
možnosti
PT

P62e45t30r 20T79o36m77e41k

7. 4. 2014 22:37

Nejlepší pražské divadlo ? Možná bejvávalo.

1 0
možnosti
  • Počet článků 41
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1701x
„Psát pro kritiky se nevyplatí, stejně jako dávat přivonět ke květinám někomu, kdo má rýmu.“
— Anton Pavlovič Čechov

Seznam rubrik