Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Už je to pár let, ale vybavilo se mi kojení mých dcer. Bylo to za trest o

pro ně i pro mně.Všechno se musí dělat s rozumem.V

0 0
možnosti

Jo a dodal bych, že na okousaná prsa je skvělý Medelan od Purely.

0 0
možnosti

Někomu to holt jde a někomu ne. Nevidím v tom v dnešní době problém. Manželka kojila a stále kojí, už 9 měsíců. Ale my měli výhodu, dvojčata :-) Zásadní věcí pro začínající kojící matku musí být její klid a spokojenost. Jakýkoliv stres je špatně a je zpravidla na otci a manželovi, aby ho odstranil.

0 0
možnosti
Foto

...naprosto Vás chápu. Měla jsem to taky tak, kojení bylo utrpení a ač jsem měla první porod těžký, následný zánět mléčných žláz byl horší. Druhý porod byl předčasný, syn byl malinký a kojení se zase nekonalo. Obě děti vyrostly na Sunaru, obě jsou zdravé, chytré, krásné.

1 0
možnosti
Foto

J71a74n51a 60M15a62j54o41v86á

14. 5. 2017 20:53

V životě prostě nejde všechno tak, jak je to v knihách a článkopoučnostech. Hlavně se společně mějte pěkně a užívejte si, že jste spolu.

1 0
možnosti
TH

Ja taky, vubec jsem netusila, ze kojeni tak boli. Popisovala jsem to stejne, jako rez britvou.

0 0
možnosti
Foto

Ono to kojení bolí jen zpočátku. Nesmíte si nechávat dítětem "skousnout" žlázu, ale jen bradavku (ovšem celou i s dvorcem). Časem to přejde (tedy pokud si neuženete zánět).

Kojením se dobře hubne, ale nesmíte se přecpávat. Jíst prostě zdravě, ale hodně pít.

Někomu holt ale kojení fakt nejde, to se stane. Ještěže máme umělou výživu. Tak ať Vám roste :)

0 0
možnosti
VK

Kojení bolet nemá.Ty první stisky dásniček překvapí,jak jsou silné,ale bolet by to fakt nemělo.Praskliny a krev už jsou špatně.

1 0
možnosti
Foto

H15a82n82a 36V82l66k49o89v92á

14. 5. 2017 19:51

R^ Má dcera se právě vdala, nicméně si podobné pocity pamatuji. Po 3 měsících nás naše pediatrička (dodnes k ní chodím s mladší dcerou) poslala do nemocnice, kde nám diagnostikovali reflux a mé mléko uznali za nepříliš vhodné (souvisí to s krevními skupinami a neřeší to úplně každý lékař....)

Odrostli jsme v klidu na Nutrilonu a dcera je krásná i chytrá.

2 0
možnosti
DS

Upřímně, milá autorko, ač jsem všechny 3 děti kojila 2 roky, nepovažuji sebe za něco extra, natož abych považovala nekojící matky za cokoliv z toho, co jste tu popsala. Chápu, že to někdy nejde a chápu i, že je podstatnější vidět dítě spokojené, i když po nakrmení z láhve.Ono cokoliv přes vint prostě nefunguje vůbec anebo špatně. Respektuju dokonce i, když to je něčí volba nekojit. Ona ta prsa po mnohém pravidelném naplnění a vyprázdnění prostě už úplně šik nevypadají (což netvrdím, prosím Vás, že je Váš případ). Mně to prostě klaplo a vyhovovalo a respektuju, že někde je to naopak. (poněkud jinak to mám s tolerancí vůči domácím porodům a podobnými experimenty, ale to je jiná kapitola). A totéž je to s tím nahlížení do fejsbůku. Když jsem měla děti před 20 a 23 lety, tak prostě nebyl ani net (no potom byl, ale špatně dostupný a drahý), natož fb, ale zato jsme byli panelák plný matek a chca nechca jsem si zážitky a zkušenosti sdělovaly a předávaly osobně. Teď už nejsem v paneláku, všechny mé vrstevnice se chystají na vnoučata, jsem v novém místě, tak se mi docela šiklo mít partu známých, kterých se mohu v případě potřeby zeptat a které mohu kdykoliv po libosti vypnout. Takže ono všechno má své a je, dle mne, hloupost odsuzovat jednu či druhou stranu. Mějte se prima, užívejte si maminkovství do takové míry, která je pro Vás přijatelná. R^

1 0
možnosti
TH

A bolelo vas to, jak rez britvou?

0 0
možnosti
  • Počet článků 41
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1701x
„Psát pro kritiky se nevyplatí, stejně jako dávat přivonět ke květinám někomu, kdo má rýmu.“
— Anton Pavlovič Čechov

Seznam rubrik